You can try but never stop me

Jag tycker proppen till Novemberhoppet i Trelleborg kan komma ut typ nu?
Annars är jag lagom emo för att mina roeckl handskar är borttappade i holland, min söta häst har mugg & jag är allmänt less på att plugga.

What to do liksom?

Jaja, lives goes on. Särskillt när de finns så härlig musik, (JAMES).

Imorgon är det första hoppträning i Sverige för min nye pålle, ska bli kuuul.
Taggad till tusen, så hoppas hon också är det..!
Imorse joggade vi ut en runda vid sommarängarna, mys.

Red ut Gaz i 1,5 timme med Linnea Ohm, så YES she's alive!

Jag är tävlingssugen till tusen, galet.
Men får väl passa på så mycket jag kan innan snön kommer, illa.

Tänkte åka till trelleborg eller torns v. 44, lutar mot trelleborg.
v. 46 malmö ridklubb.
v. 47 sydslätten.

Så 3 tävlingar ska vi försöka hinna med innan årets slut!



/Jessie

Kommentarer
Postat av: hanna

nooo inte torn, där är baaaad underlag !!

2011-10-12 @ 09:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0