marabou, mums.

Marabou eller proviva? Det är frågan.

Tänkte bara kicka in & berätta att Gaz skötte sig jätte bra idag när jag longerade, jobbade på riktigt fint & såg verkligen nöjd ut. Dock hade han inte varit snäll häst idag... Det blåste & han har varit lite smått galen. Sprungit över en i tvåan så hon hade blivit blåslagen, dum häst. Så nu blir det ledträns framöver IGEN. Fuling till häst jag har. Gissa om man har en klump i magen imed att hagarna ligger precis bredvid väg 108...

Jaja, tänkte dela med mig utav hur Gaz chillvecka har sett ut
& kommer se ut.

Måndag: Longering m. bomarbete
Tisdag: Promenad 20 min.
Onsdag: Hoppning för Fredde.
Torsdag: Longering i ridhuset.
Fredag: Longering utebanan.
Lördag: Tömkörning, skrittarbete på asfalt.
Söndag: Vila
Måndag: Dressyr för Karin.
Tisdag: Longering.
Onsdag: Hoppning.

Har planering för längre fram men de kanske jag ska vänta med, hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0