seg dag.

Jag måste ryka upp mig.
Brukar hinna med mycket mera men så blir det inte nu.
Jag äter bara hela tiden, noooot.
Mat, jatack.

Medans jag skriver detta inlägg så försöker jag ringa Linnea.
Men tönten svarar inte, jag vill rida ut med henne ju!
Hästarna äter hö i hagen & ser glada ut.
Sprayade flugmedel & satte på huvorna för en stunds sedan.
Jajävlar vad det är flugor idag, inte kul.

NU ska jag äta upp min pasta & försöka få tag på Linnea igen.
Sen blir det att fixa stallet & rida ut på Gaz.

Red innan idag M & B, hoppade båda.
Fick massor av tips & nya saker att träna på.
Det ska gå & då blir allt perfekt.


Gaz hemma hos Linnea för 1,5 år sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mozarella, tomat, olivolja & flingsalt. MUMS

2011-04-18 @ 19:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0