sprungit i skogen

Precis gjort vad rubriken säger, duktigt?
Njaa, har inte sprungit sen innan snön kom så...
Haha!
Men jag kämpade på.

Har precis mockat min fula box här på skolan.
Nu ska vi ha typ naturkunskap tror jag?
Sen blir det stalltjänst följt av lunch.
Därefter taggar jag & Gaz hoppning!
Har för mig att det blir banhoppning idag,
så om han känns fin så blir det att hoppa 115-125 typ tänkte jag.
Känns han det minsta bråkig eller motsträvig...
så satsar jag på att hoppa en lägre bana tror jag.
Typ runt 1 meter då alltså, för då får det bli lite trim!

Men nu taggar vi järnet!


Kommentarer
Postat av: amanda

hej:)



vet du nått tips på hurman kan göra om ens häst är så här?:)



springer över än

sparkar mig

biter mi g

drara iväg

skenar nästan närman går med den

och blir nästan lika stark som min fjording;)



kram,kram ;)

2011-04-13 @ 11:13:31
URL: http://m
Postat av: Evelina

Hej, du blev en av de tre som vann en miniintervju!



Namn:

Blogg:

Favorithäst:

Ålder:

Stad:



Finaste hästnamnet:

Fulaste tjejnamnet:

Favoritras på häst:

Äckligaste maten:

Snyggaste hästfärgen:

Favoritmärke:



Hanna Montana eller Amy Diamond

Kanin eller Hamster

Sallad eller Frukt

Påskmust eller Julmust

April eller Augusti

Tomtar eller Änglar

Du gamla, du fria eller Den blomstertid nu kommer



Övrigt du vill hälsa mig eller mina bloggläsare:

2011-04-13 @ 11:59:08
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: M

Ska du till Henriksdal v.16+17? Vilka dagar då?

2011-04-13 @ 15:27:09
Postat av: Yasmine

Jag taggade som attsingen på att börja springa igen den här veckan nu när det är vår och så. Vad blir jag? Jo, jag blir sjuk ;o Så typiskt...

2011-04-14 @ 11:41:59
URL: http://yassei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0