Utmanad

Blev utmanad att svara på denna ankäten.

¨


Fyra filmer jag kan se om om och om igen
1) Lejonkungen - Jag är nog världens största fan
2) Eragon
3) Monthy Python And The Holy Grail
4) Death Race

 

Fyra städer jag har sovit i
1) New York
2) Rom

3) Washington
4) London

 

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) Solsidan
2) Robat Wars
3) Speeders
4) Tittar nästan aldrig på TV

 


Fyra ställen jag vill åka till
1) Bergen (Norge)
2) Gamleby (Sverige, igen)
3) Reykajvik (Island, igen)
4) Jag gillar norden, OK?!

 

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Facebook
2) Facebook
3) Facebook
4) bli inte chockade.. facebook

 

Fyra favoriträtter
1) Tacos
2) Lövbiff!
3) Pommes på max.. haha
4) Ska jag vara ärlig föredrar jag att dricka, (nej inte det ni tror)..

 

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) Crew på Sommarrock (festival)

2) Hästskötare på Falsterbo Horse Show
3) Prisutdelare på Malmö City Horse Show
4) Räknas det att klippa gräset hemma?

 

Fyra ställen där jag trivs
1) I gamleby
2) På en snowboard i en brant backe
3) I mina skor
4) Måste väl svara på hästen eftersom det är en hästblogg.

 

Personer jag vill utmana att svara på enkäten:

 

Julia Tenland, Sara Friis, Jessica Andersson, och vem fan som vill!



Kommentarer
Postat av: Julia Tenland

jag har redan gjort den en gång för ngn vecka sen x)



Btw, Death Race är sjukt grym film!

2011-04-13 @ 20:44:42
URL: http://ridestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0