utmanaddddd

Blev utmanad att svara på denna ankäten av Linnea!


Fyra filmer jag kan se om om och om igen
1) American pie
2) Love actually
3) Monthy Python And The Holy Grail
4) The love guru
 

Fyra städer jag har sovit i
1) Teneriffa
2) Flensburg

3) Stockholm
4) Dublin

 

Fyra TV-serier jag gärna ser
1) Solsidan
2) two and a half men
3) scrubs
4) sex and the city

 
Fyra ställen jag vill åka till
1) Falsterbo, ge mig sommar.
2) Holland
3) Tyskland
4) perikles konsert.

 

Fyra webbsidor jag besöker dagligen
1) Facebook
2) bloggen
3) andras bloggar?
4) hastnet.se
 

Fyra favoriträtter
1) Tacos
2) Lövbiff!
3) Carbonara
4) pastasallad
 

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
1) servitris på ett ställe...
2) servitris på ett annat ställe...
3) hjälpt till på veterinärklinik
4) ridit & fixat hästar lite runt om?
 

Fyra ställen där jag trivs
1) På hästryggen
2) Bland hästfolk
3) På tävlingar
4) I stall
 

Personer jag vill utmana att svara på enkäten:

alla som har minst en vokal i sitt namn.
HAHAHAHAHAHHAHA, ingen slipper alltså.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0