landäng,

Gjort massa ärenden igår & idag.

Igår skaffade jag ett par ariat ridskor, ett par treadstone ridskor (att ha hemma), ett par svarta roeckl handskar, ett par bruna pikeur ridbyxor (snyggaste ridbyxorna jag någonsin sett & provat så RÄTT glad över dem), två nya pikés, en snygg tröja & lite annat smått & gott. My One hade inte bruna KL strumpor hemma så min värld gick under, eller inte...

Idag har jag handlar lite smått o gott som behövs, bl.a. foundation, puder, mörkbrun hårfärg & lite sånt. Har inte köpt smink på evigheter, sminkar mig knappt men när jag väl gör det så kan det vara bra att ha något hemma, haha!

Jaja, nu ska jag inte sitta här & lata mig.
Måste packa klart...



/Jessie


Kommentarer
Postat av: madde

tänk om du sparat dem pengarna då kunde du snart köpt en sån häst du vill ha!!;)

2011-08-09 @ 20:13:23
Postat av: helena

kan du inte visa de du köpt? =)

2011-08-13 @ 18:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0