Mest för att...

Berätta att jag lever & sånt.

Sista veckan här i Gualöv, sen blir det Holland!

I helgen eller typ tors-sön så blir det tävlingar i henriksdal & skyryp.
Någon annan som ska dit?

Den 25 augusti åker jag hem & den 26 augusti 15.20 lyfter planet!
Är hemma igen den 6 augusti för att sedan några dagar senare åka tillbaka till Satu & Sebbe för att följa med till Bratislava, Slovenien. Det är nämligen nations cup där 11-14 augusti & jag ska grooma. Kulkul!

Sen får vi se på hästfronten vad som händer, maybe jag tar med mig något ifrån holland... Har även lite andra på G som kanske blir aktuella, vi får se!

Skolan börjar den 22 augusti & jag är ALLT annat än pepp...




/Jessie

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Hittade precis eran blogg och gud va kul den är och läsa, snygg design också! :)

2011-07-20 @ 11:08:24
URL: http://guardiani.blogg.se/
Postat av: fo

Heysan, väldigt fin header & fina hästar!

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling för att nå toppen! :) Följ gärna via bloglovin och kanske länka varandra?



kram fo & pamela :)

2011-07-21 @ 13:36:40
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0