ambitiöst eller töntigt?

Kom till skolan sådär 70 min för tidigt.
Orkade inte åka buss & det resulterade i att jag åkte med pappa & här sitter jag nu.

Är det ambitiöst eller töntigt?

Sov 3 timmar inatt, detta var förhoppningsvis sista plugg rycket.
Nu vill jag bara ha fredag, för då slutar vi.
Då kan jag återigen endast egna min tid åt det jag vill.
Jag trivs super på skolan så att det inte misstolkas,
men jag är så sjukt trött på plugget.

I sommar ska jag göra massor av spännande saker.
Det blir en & annan utlandsresa (inte semester...), mycket hästar & tävlingar, träffa massor av saknade vänner & mycket jobb. Men det är ju bara kul att tjäna pengar, haha.

Vad ska ni göra för något i sommar?

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Felicia Nilsson

Hur lägger man till text där i sidan? där det står SWE Jumpers ... :)

2011-06-07 @ 21:29:21
URL: http://trelleborgsryttarna.blogg.se/
Postat av: Felicia Nilsson

sv. var klistrar jag in den? lägger man den som bakgrund eller, känner mig smått sämst på allt som har med kodning att göra:p

2011-06-07 @ 22:26:22
URL: http://trelleborgsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0