Blogga & jobba i sommar?

Fick en fråga om jag kommer kunna blogga när jag är är hos Satu & sen i Holland, det vet jag faktiskt inte helt än...

Är nästan säker på att jag kommer kunna blogga samtidigt som jag är hos Satu, borde kunna ta med mig en dongel hemifrån! Så det ska nog inte vara några problem, då kommer ni självklart få se bilder & få bra tips & idéer + massa inspiration varje dag.

När jag är i Holland är jag rätt osäker på om jag kommer kunna blogga, beror på om de har trådlöst internet. Möjligen kommer jag annars kunna sno Madde's dator några gånger & skriva lite. Ni får garanterat mängder med bilder & information efter resan till Holland.

Vi funderade ett tag på om vi skulle hitta någon som kunde gästblogga, mest för att hålla igång bloggen bättre. Men om vi ska lita på magkänslan så känns det nog mer rätt att bara vi bloggar så det inte blir för rörigt, ni stannar väl kvar?



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0