Egen sponsor!

Jag har nu skaffat mig en ny sponsor! Hästcentralen sökte ryttare till sitt team, så jag tänkte "vafaan jag söker jag blir ändå inte bli utvald" men som sagt, jag blev en av fyra uttagna.
-
Om en månad kommer kontrakt och utrustning som jag får, vet inte speciellt mycket än men mer info kommer stå i kontraktet.
-
Egentligen är detta min andra sponsor då procents sponsrar mig en del oxå.
Tänkte för en gångs skull inte ladda upp en bild orelaterad till hästar. Det här är en bild från Gamlaby som vi åkte till varje år från 6:an till 7:a (yes det är jag på bilden) Den absolut underbaraste plats jag någonsin besökt, och jag har varit i både New York, Washingston, London, Nice, Rom, Florida och Hamburg.
-
Någon gång ska jag flytta till Gamleby. Någon gång.
-
Besök gärna hästcentalen på www.hastcentralen.se

/Linnea Ohm

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet du att folk söker folk till sina team? Att de vill sponsra??

2011-06-02 @ 21:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0