Frågestund Linnea del 1

Kan ni inte beskriva varandras ridtekniker? Brister OCH fördelar? Alltså ni beskriver varandra!
Jessica använder e jag kallar tyngre ridning, bestämdhet och tydliga hjälper vilket behövs på envisa hästar (GAAAAZ!).
Fördel: Bestämdhet. Sa hästen hoppa, ska hästen hoppa.
Nackdel: Jessicas sits tror jag nog är det hon behöver jobba på mest.

Sen vill jag också veta vad ni tycker bäst om den andra & vad ni tycker sämst om.
Jessica är helt CRAZY! Hon kör alla "dagens komentarer".
Men jag går väl inte runt och tänker på vad som är sämst med jessica heller.... men kanske att hon tävlar för lågt och jagaldrig ser henne på tävlingar längre?

Har du någon ny storhäst på g linnea?
Nja inte som det sr ut just nu, vi hade en som ägaren ville att jag skulle prova men det verkade som om den hade nått fel i ryggen. Egentligen hade jag vellat låna en D-ponny de sista åren jag har kvar på ponny men om vi hittar någon som passar vet man aldrig.

hur högt tror du (linnea) att bejona kan gå?
Jag tror inte, jag vet att Bejona kan gå de absolut högsta klasserna, 1.60 m, men sen är det en massa som måste stämma på vägen, rätt ryttare, hon måste ha rätt psyke och Bejona kan skada sig vilken dag som helst. Det få man inte glömma.

beskriv era drömhästar?
Hatar denna frågan.. Jag har väl ingen drömhäst egentligen. Jag tar det jag får. Hahah nä men en galan hingst eller rättarsagt Bejona fast brun och hingst och bättre extriör. Alltså: 5 år gammal, hoppar som en gud, galen, snygg, galn, 170 cm, galen och åter igen galen.

Vad gör ni förutom att rida?
Umgås med kompisar, spelar Assassin's Creed: Brotherhood och tittar på Tobuscus. Typ.
Vad vill ni göra efter gymnasiet? Både realistiska och dröm svar gärna :D
Alla mina drömmar är realistiska. ;)
Men läsa vidare på högskola och och förhöpningsvis kommit på vad jag vill jobba med (just nu står det mellan polis, politikeroch stidspilot eller soldat). Sedan kanske ha förvaltat Bejona på ett bra sätt, kanske tävla eller ha sålt henne.
Egentligen är det både mitt dröm- och mitt relistiska svar.
Sådan tråkmåns jag är.
/Linnea Ohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0