gäsp

Typ alla vädersidor lovar ösregn imorgon när jag ska tävla.
Men jag har faktiskt lärt mig att tänka positivt.

Liksom, regnar det så mycket så att jag inte tänker riskera att starta...
Då är det ju faktiskt ödet som gjort det så, varför deppa?
Jag är fett pepp på att tävla men liksom... DET LÖSER SIG.

Haha, skämt osido (eller?) ...
NU ska jag sova, gå upp kl 8 imorgon.
Vid 10 kommer Amanda & då sticker vi direkt till hästarna.
Ska duscha min fd. skimmel, han är nämligen täkt av lera nu.

Kl 13 kör vi om de inte blir försenade eller något sådant.
Jag startar cirka 15.00 med Gaz & strax innan 16.00 med B!
Kulkul!

Nu sticker jag till kojs, HAJ.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till på tävlingen idag!



Har för mig att du skrivit i bloggen att Gaz har kissingspines, och att du använder back on track.. Tycker du att det hjälper?

2011-06-19 @ 09:00:39
Postat av: Yasmine

Hej, tänkte bara fråga om du fick reda på vart paketet tog vägen? :) (Det har nämligen inte dykt upp än)



/Kram Yasmine

2011-06-19 @ 10:38:47
URL: http://yassei.blogg.se/
Postat av: Maja Gärdström

Min blogg är nystartad, så du behöver inte svara :P



Men jag följde dig förr på Jessiejump, brukar aldrig kolla in swejumpers då jag tycker bloggen har tappat så mycket från jessiejump. Alltså, den har blivit mycket sämre. Jag vet inte vad det är, men det är så jag känner. !



Aja, det jag skulle säga var att vad ljus gazze hare blivit!! Han är ju snart vit! :D

2011-06-19 @ 19:38:40
URL: http://mysimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0