känslan av tomhet.

Okej, rubriken blev lite mer dramatisk än vad jag hade tänk, hahah.

Men det känns verkligen som allt ligger på is nu.
Jag vill lägga upp mål & planera, men det går inte.
Jag vill tävla, men det går inte.
Fast jag kanske inte ska klaga.

Innan vi kan skaffa ny häst måste vi skaffa nytt släp.
Så nu måste vi bara hitta ett bra släp & få sålt det vi har nu.

Fast när jag tänker efter så ska jag verkligen inte klaga.
Kan se fram emot hela tre lärorika veckor hos Satu Liukkonen.
Kommer hem den 24 juli, är hemma HELA den 25 juli
& den 26 juli kl. 15.20 sitter jag på flyget mot Amsterdam. 
(& tar sen tåg till Holland, Eindhoven).
Kommer spendera 12 hela spännande dagar hos Henk Van Der Pol.

Så nä, jag ska verkligen inte klaga, haha (ler stort).

Så får ta en sak i taget, försöka chilla lite grann.
Tids nog hittar vi ett bra släp, tids nog dyker den rätta hästen upp
& jag får helt enkelt försöka hålla ut.

Men samtidigt känns det så konstigt när många i ens omgivning får allt de pekar på & inte vet hur det känns att kämpa. Folk som tar saker för givet & inte är tacksamma för 5 öre.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: Tess

Du kommer hitta hästen för dig, den finns där ute någonstans och väntar på dig. Jag trodde inte den perfekta hästen för sig fanns men jag har hittat min. Du är värd en bra häst att komma framåt på och jag vet att du kommer hitta den :)

2011-06-28 @ 09:14:04
URL: http://Strobel.se
Postat av: Anonym

Denna släpen ser fin ut :)

http://hastutrustning.hastnet.se/sok/annons.php?aid=318081

Spännande att du ska vara hos Satu och Henk!

2011-06-28 @ 10:18:58
Postat av: Anonym

Men varför deppar du ihop o ger upp allt efter en misslyckad tävling med Gaz? Han gick ju runt i henriksdal även om det hick jättefort.. Han har ju inte fått mer än 2 tävlingar på senaste tiden.. Gå ner några klasser o fÅ några

Lugna felfria rundor för att få lite förtroende för honom

Igen o tävla på med den bruna läromästaren du får låna :)

2011-06-28 @ 12:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0