Lojtjaj + Gainomax = glad tjaj

Idag har jag varit allmänt loj.
Haha, gick & la mig typ ett igår & sov till tio, fett illa.
Inte alls bra, måste skärpa mig nu...

Ska gå upp cirkus 7-8 varje morgon & lägga mig absolut senast 23.
Äta & dricka ordenligt & inte spendera mycket tid vid datorn
.

Köpte hem lite gainomax idag, MUMS.
Älska!

Hoppade båda Gaz & B idag.

Snurrade runt på ett kryss, ett räcke & en oxer med de båda. Började travhoppa på krysset & jobbade med att vara väldigt nogrann innan & efter.

Gaz kändes trött & lite loj idag, dock tror jag nu i efterhand att det var jag som var loj. Men han hade inte särskillt mycket energi & lyssnade inte särskillt bra + att jag var inte alls särskillt nogrann som jag borde ha varit. Dock hoppade han lite mer "försiktigt" & höll upp benen lite extra. Fick ett stopp på oxern en gång men det var helt mitt fel. Något språng tidigare hade han hoppat av & jag blev hård i handen (FY PÅ MIG), sen hade jag inte honom framme för skänkeln & han bjöd inte alls till. Men slarvfel från min sida & det är bara att köra på.

Jag var inte särskillt nöjd efter träningen, men Gaz skötte sig ändå bra på det stora hela. Hade bara önskat mer energi från hans sida & mer nogrannhet & aktivitet från min sida. Är han väldigt loj hela veckan fram till tävlingen så vet jag inte om jag startar honom eller inte...

B var lydig & fin idag, jag var lite ofokuserad & loj i mig själv. Gjorde några tabbar men hon ställde upp till hundra. Jobbade med samma språng & fick hela tiden jobba med min egen nogrannhet, att verkligen rida hela tiden. Hoppade på 120 höjd & det kändes nyttigt för min egen del att komma till ridning & vara så nogrann jag kan. Är nöjd med henne idag, det märktes dock att hon käkat gräs 24/7 de senaste veckorna... Haha!

Jag var tyvärr helt loj & ofukuserad idag, hemsk känsla.
Jag måste bli så mycket mer nogrann & aktiv i min ridning igen.
Men det är bara att ta nya tag!



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0