Monte Carlo, Monaco 160 hoppning

"Rolf-Göran rider om en miljon kronor

MONTE CARLO, MONACO: Rolf-Göran Bengtsson fick en bra start med placering i båda torsdagsklasserna. Efter en dags vila är det dags att sadla ut Casall La Silla till lördagens Global Champions Tour of Monaco.

Klassen, som går över två rundor med hinder på 1,60-höjder, börjar kl 18:00 och visas direkt i gratis webb-tv. De 18 bästa från den första rundan tar med sina eventuella fel och går vidare till den andra rundan som sänds direkt i Eurosport med start kl 20:30."
 
http://www.globalchampionstour.com/gct-live 
 
Så där kan ni som vill nu då se på GCT Live på webb-TV idag,
jag tittar med spänning nu!

Mina favoriter idag som jag håller extra tummar för är följande:


Luciana Diniz på Winningmood, som precis gjorde en helt perfekt runda. Felfria & är med nästan garanti vidare till omhoppning. Fantastisk häst & fantastisk ridning.


Ludger Beerbaum på Chaman.


Marcus Ehning på Sabrina 327.


Pius Schwizer på Verdi III.


Rolf-Göran Bengtsson på Casall la silla.

Några andra jag även håller tummarna för är; Kevin Staut, Rodrigo Pessoa, Meredith Michaels-Beerbaum, Edwina Alexander & Marco Kutscher.

/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0