Sugen på lax.

Nu blev jag sugen på grillad lax, hahah.
Sticker till Amanda om typ en timme.

Kanske ska iväg & kolla på någon trailer ikväll.
Nämner det igen, någon som har en trailer tillsalu?

Tänkte skriva kort om dagens ridpass.

Red först ut på B, lite lugnt arbete längs ån & till skogen. Hon var positiv & pigg, lite på tårna & allmänt härlig att jobba med.

Sedan red jag samma runda på Gaz. Förutom att han höll på att riva uppbindningen i stallet då han var själv inne & shettisen stod & kallade på han hela tiden... Så gick det ändå hyfsat bra, eller jo mer än bra kanske. Han var riktigt härlig i galopparbetet idag måste jag säga. Sen jag börjat jobba intensivt med hans styrka & ridit mycket i lätt sits så har han fått en mycket mer kraftig galopp. Han var mjuk i munnen & jobbade på bra hela passet. Dock gnäggade han hela ridturen, får nog börja med öronproppar...



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0