updatering

Som sagt så kommer uppdateringen bli lite som den blir.
Tänker inte sitta som förr & klura ut nya & roliga inlägg att skriva om.

Stämningen är iallafall nästan på topp.
Jag vet att jag har en miljon olika saker att göra i sommar.
Frågan är bara när & vad jag ska välja.
Hur jag ska planera & agera.

Jaja, tänkte ge mig själv en vecka att få alla bitar att falla på plats.

Gaz, Girlie & Blacky skrittades ner till betet idag.
De släpptes ihop med de andra hästarna & Gaz lyckades paja staketet.
Kul, undrar hur många stolpar han kommer paja i sommar.
Blacky släpptes på ett tunnare bete med en annan ponny som han verkade gilla.

Var i malmö på bl.a. IKEA idag.
Köpte massa fint, fyndade massor.
Köpte jeans shorts, bh, stringisar, tröja & massa annat.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0