vilodag.

Idag får hästarna chilla i hagen.
Igår red jag ut på de båda, B & Gaz alltså.

Nu kommer Josefin (www.josefinolovisa.blogg.se) snart, närsom tror jag!
Då ska vi gå eller cykla till hästarna för att checka läget.
Gaz ska få kraftfoder & Girlie ska få gå en promenad eller longeras.
Ska även byta lite hagar & kolla till tjocke blacky!

Jag hoppas att det slutar regna & att banan på söndag kommer vara bra.
Skulle det fortsätta som nu så vet jag inte om jag avanmäler iallafall Gaz...
Vi får se!

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum & håller tummarna för att Amande NUMMELIN kommer hit i eftermiddag för att chilla lite... JADÅÅÅÅ.



/Jessie


Kommentarer
Postat av: Sara - Föredetta beridare hos Jessica Kurten

Var ska du tävla nästa gång? Eller du ska kanske tävla i helgen? måste bli bättre på att läsa er blogg, men hinner inte läsa några bloggar nu knappt men ska bli bättre på det :)

2011-06-17 @ 23:50:56
URL: http://stallgrasma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0