17 år idag!

Får väl också nämna att jag faktiskt blev hela 17 år gammal idag!
Lite sent påkommet, men bättre sent än aldrig.

Fick ett par ull-strumpor & boots av mamma, tackar.
Släkten kommer i helgen & då får man väl lite mera.
Anledningen till att jag inte fick något mer utav mina föräldrar är rätt enkel.
Både för att vi reste iväg till Teneriffa i mitten av januari
& för att jag faktiskt har en pålle hemma på prov.
Hon bes. nästa fredag, om en vecka alltså.
Går hon igenom & allt går som det ska så blir hon min.
Mer om henne senare!

Nu ska jag fixa lite till med bloggen & skriva ut dagens ridpass.
Min gamla blogg som ni säkert känner till uppdateras alltså inte längre.
www.jessiejump.blogg.se rest in peace !


Gazze & jag efter pay and jump på sydslätten.

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Grattis :D

2011-03-18 @ 14:32:27
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0