amanda nummelin

(Detta inlägget skulle upp igår!)

Yes, denna tjajen får pryda rubriken då hon klagar på mig.
Jag bloggar för dåligt, USCH det får bli ändring på det!
Men ikväll har ännu varit en sån kväll då jag bara stirrar i vägen.
Noooooooooot.
Jag har suttit i telen hela kvällen & pratat om framtiden.
Guess whaaaat, fast det säger jag inte.
Hihi, lite saker får man hålla hemligt!

Imorgon ska jag Hoppa Gazze & sen rida två finingar till.

Men för att återkomma till rubriken.

Amanda Nummelin är en tjej som pratar konstigt,
eller okej hon pratar bara inte skånska.
Fast det gör inte jag heller så det borde inte göra något.
Okej, nu börjar jag få ångest för att jag skrev att hon pratar konstigt.
FÖRLÅT Amanda, det gör du inte!
Amanda har en fin fin fin (fin) ponny
& många mål o drömmar.
Hon har härliga åsikter & är en smart hästmänniska.
Men vill ni veta mer får ni gå in på http://amandeafugglas.blogg.se/


Girlie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0