Bökeberg.

Då var stalltjänsten klar!
Snackade rövarspråket hela tiden, hahhahahahha.
Kokulol vova?

Idag ska Gaz få vila, det förtjänar den lille pojken.
Jag ska iväg & rida 2 andra hästar
& tillåter vädret så tar jag en tur med Girlie också.

Gissa hur länge min pållar var ute i hagen igår?
07.00-20.00 !
13 härliga timmar i hagen, de ni.
Ska låta de gå ute lite längre nu när det är så ljust länge.
De får såklart hö i hagen så att de har något att göra!

Igår duschade jag Gazze, HELdusch.
Gissa vad han gjorde när han kom hem?
Rullade sig i leran DIREKT.
Liksom, tack snälla hästen.


Kommentarer
Postat av: lovisakarlsson

jojätottote kokulol :-D

2011-03-31 @ 18:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0