CHACHA

LOVICE här! Mig har ni hört talats om förr huh? Jessica bad mig precis vara seriös, palla helt serre. Jag skämtar mig genom livet och älskar det! Jag och Jessica tycker rätt olika om detta "heta" ämne. Snart ska vi rida lektion. Samma grupp men utan vår underbara JOSEFE! Hur ska jag överleva en hel vecka utan henne....? Lika oseriös som jag.


Seriösa Jessica och en söt Linnea som hon driver bloggen med!
Nu skryter hon lide väl mycket om att Gazze kommer upp om man söker på "Gazpacho häst" på google. Shiiiiiiiiit allltså. Nä men hon är söd denna fina tjaj! Bara så ni vet så gästbloggar hon på vår blogg idag. Besök alltså: www.josefinolovisa.blogg.se ETT MÅSTE!!!! ( Där är en länk även om det inte syns!)

PUSS PÅ ER ALLA FINA BLOGGLÄSARE!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0