Förlåt...

... för den dåliga uppdateringen. Har inte haft tid.
Direkt efter skolan körde jag om mamma till Malmö för att göra lite ärenden, bland annat för att hämta mina nya Tretorn Advance. Reklamerade mina gamla pga att de var trasiga (ovanligt). Sen på måndag kommer mina Tretorn Falsterbo GTX (lite osäker på de tre sista bokstäverna rätta mig om jag har fel). Sparade egentligen ihop till Verdeus stövlarna men bestämde mig för dessa istället så nu har jag lite pengar över! Gillas!

Hästarna då?
Direkt när vi kom hem red jag och mamma ut i skogen. Bejona blev dock lite lång så trimmade några minuter i ridhuset när vi kom hem.
Juste, tänkte egentligen göra att inlägg om mina hästar, kommer nog imorgon istället.
Vad tycker ni om de nya Tretorn stövlarna? Super snygga eller hiskelit fula?
Linnea Ohm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0