Frågestund del 1 (Linnea, ny)

Linnea: Är lizzy såld?
Nej. Men egentligen var hon sål till en tjej i Halland, dock drog vi oss ur i sista sekund för vi gjorde bedömningen att de kunde för lite. Lizzy är en krävande ponny.

Vad är målet med hästnarna iår?
Mitt mål med Bejona i almänhet är att hon ska få en ökad utbildning där vi kommer lite längre. Hon ska sätta mer muskler, hon ligger lite efter. Sedan vill vi få stadiga rundor i 120 som vi ska debutera om några veckor.

kan ni inte ge ut lite bildbomber?
Självklart! Säg bara på vad så fixar vi det!

Vilka skolor går NI i?
Jag går på Kunskapsskolan i Telleborg, samma som jessica gick på föut.

vad vill ni jobba med när ni är äldre?
Jag vill antingen bli lärare i SO och svensla eller politiker. Men det lutar mest mot politiker. Jag vill inte jobba med hästar vilket många tror

LINNEA - vilket gymnasium ska du börja på?
Jag har sökt in till Mikael Elias Teoretiska Gymnasium i Malmö, samhäll/samhäll. En privat/friskola vid Södervärn.

Gör ni något förutom att rida?
Pluggar? Haha men går i skolan, umgås med kompisar och dansar en del jumpstyle faktiskt.

Max eller Mcdonalds?
Samma som Jessica, Max!

vilka hjälptyglar rider ni med?
Rider Bejona en del på gramman, försöker dock ta mig ifrån det.

LINNEA - jag vill gärna se bilder/film på din gård, ridhus & sånt! Berätta gärna om din & din mammas hästar!
Självklart ska jag fixa det. Ska faktisktgå ut om några minuter och fixa det.

Linnea: Kan du visa bilder från ditt stall?
Läs ovan

rider dina föräldrar fortfarande?
Min mamma gör. Hon har just nu ftra dressyr hästar. Alla syskon. Två ska säljas så fort det blir sommar. Min pappa rider inte längre, han bor i Malmö, har skilda föräldrar, dock är han involverad i Malmö ridklubb, desutom har han ansvaraet för EM i fälttävlan 2011.

har du några syskon?
yess, har vå storebrödrar, 21 och 24, båda bor i malmö.

Kan du göra ett inlägg som handlar om Bejona?

Ska fixa det idag!

Kan ni inte skriva några bra träningstips inför tävlingar ? :)

Det ska vi fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0