Girlie !

lina om Bildbomb!:
massa bilder på girlie!! Kan du inte skriva lite om när du har ridit henne på skolan och vad de tycker om henne där? du skriver alltid om träningspassen på gazze när du har honom där men aldrig girlie? Hade varit roligt med nya bilder och filmer på henne också

sv.
Självklart kan jag göra det! Hon är inte bortglömd ska ni veta. Hon brukar inte stå så ofta på skolan & hon rids lite på halvvarv. 2-4 dagar i veckan ungefär, sätts igång väldigt långsamt. Ska försöka få någon att fota/filma Girlie någon dag också. Tänkte ta & hoppa henne snart, då blir det film kan jag lova!

Tänkte inom kort också skriva lite om Girlies & min historia tillsammans.
Hon har bott hos mig nu i mer än 4 år...
Helt otroligt!

Men om jag skriver lite & slänger upp bilder/filmer på henne så kan det vara kul om ni skriver/kommenterar lite exakt vad ni vill veta & vad ni vill se.

Girlie & jag sommaren 2007


Jag & Girlie våren 2008


Girlie sommaren 2008 inför vår första dressyrträning!


Vintern 2008


Girlie i full fart! Våren 2009



Girlie hösten 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0