gräns för grymhet?

Usch jag tänkte faktiskt om någon skulle våga påstå & klaga i detta läget.
Men ingen kan väl vara så mentalt elak att ens tänka tanken, eller?

"Anonym om det går inte alltid som man planerar:
brist på lastningskunskap. men hoppas det är bra med din mamma"

Jag har lärt mig att inte ta åt mig av anonyma kommentarer.
Men detta var faktiskt droppen.

Jag är hemskt ledsen över att min mamma måste ligga över på sjukhuset för observation, axeln var ur led & ännsålänge har de hittat sprickor i bäckenet.
Var hemskt att se & höra så ont hon hade...

Här råder ingen brist på lastningskunskap,
visst vi är inte värdsmästare men säkerhets tänk är A & O.

Hur kan man påpeka brist på kunskap om ni inte ens hört historian?
Tänker inte dra upp historian ens.
Ni vet att hästar är stora djur, olyckor händer för lätt.

Säger bara detta.
Hästen kom lös & mamma försökte få tag på hästen, tyvärr fastnade hon i linan & drogs med bakom hästen ända fram till stallet. Där kom hon under hästen, maximal otur. Men så hjärtligt snäll som hästen var trots sin panik så gjorde hästen allt för att inte trampa på min mamma, det kunde gått så mycket värre...

Så jag vill bara säga detta, ni som bara kommenterar för att trycka ner & få folk att må dåligt. När det är allvar, lägg av. Inser ni inte vilka idioter ni framställs som?


Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas din mamma snart är okej igen! En olycka händer så himla lätt oavsett hur bra kunskaper man har. Ta inte åt dig av sådana kommentarer! Det kunde hänt vem som helst, en häst på 500-600 kg är inte lätt att handskas med i panik. Jag har själv varit med om liknande med en kompis häst. På väg in fick hästen panik och reste sig och slog över men träffade ingen och kom sen lös. Men allt gick bra. Detta är en lättlastad häst och vi vet fortfarande inte vad som gav paniken. Tycker folk att det också är brist på kunskap? Stå på dig!

2011-03-20 @ 23:03:17
URL: http://familjenstrobel.blogspot.com
Postat av: Ingela

Sorgligt att folk uttalar sig utan att veta vad som har hänt... Att sen inte våga stå för det man skriver är bara pinsamt. =( Ibland kvittar det hur försiktig man än är, OLYCKOR händer ändå!!! Jag hoppas av hela mitt hjärta att din mamma snart är på benen igen! Kram!

2011-03-20 @ 23:35:38
Postat av: amanda sjöland

när folk försöker trycka ner dig betyder bara det att du är ovanför dom.

hemskt att läsa vad som hände. hoppas allt blir bra!

2011-03-21 @ 06:50:46
URL: http://unbreakable.devote.se
Postat av: ida

Är verkligen hemskt när det händer ens mamma något, hoppas hon mår bättre! Olyckor händer hela tiden och det är inget man kan undvika när det gäller hästar, så enkelt är det och det är oavsett kunskap.

2011-03-21 @ 07:15:29
Postat av: Anonym

Nej just det vi glömde att du kan ju allt, har inga brister o gör aldrig ngt fel.



Får du en kommentar eller åsikt är det som att hälla vatten på en gås!

2011-03-21 @ 09:36:54
Postat av: Evelina

GUUUUD vad arg jag blev av att folk inte kan inse när det är läge att hacka och när det absolut inte är det. Vad fan spelar det för roll om ni så hade varit nybörjare? Det gör knappast någon skillnad i dramat - det är lika obehagligt i vilket fall. Älskar anonyma som verkligen hittar sina tillfällen att sparka på de som redan ligger...

2011-03-21 @ 18:14:31
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad idiotiska folk är.. hoppas allt är bättre med din mamma!

2011-03-21 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0