huvudvärk.

Har en hemskt huvudvärk & haft den sen jag kom hem.
Dressyrträningen idag gick ju inte toppenbra.
Gazze var ju ändå fin & jag fick han att jobba på bra.
Men det fanns ju andra faktorer som också spelade in.
USCH, säger jag bara.
Inget jag kan skriva om här i bloggen, tråkigt nog.. haha!

Men KANSKE mer om det sen, vi får se.
Imorgon ska Gazze longeras så hoppas han är pigg
& glad till hoppningen på onsdag.

Nu funderar jag på att gå ut i stallet & börja mocka.
Klockan är ju redan halv sju!
Hästarna står fortfarande ute & njuter av solen.

Fick en kommentar för någon dag sedan att ni ville läsa lite om hur det var på Bökberg & så! För & nackdelar, träningar med mera. Visst kan jag göra det, någon mer om skolan ni vill veta om skolan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0