maaaaud

Jag börjar bli hungrig nu...
Pappa står & lagar mat, ska bli gott.
Har inte ätit sen lunch, ajja baja!

Mamma är nu hemma igen, 10 dagar på sjukhus.
Men nu är hon hemma
& hon kommer ha hemtjänst här då hon behöver hjälp med typ allt.
Resa sig/sätta sig/lägga sig med mera...

Jag har inte hunnit blogga så mycket (något?) ikväll,
fixat med mamma & lite fixat i stallet.

Men info om dagens "hoppträning" kommer senare.
HAhahha, säger jag bara... Usch!
De andra fick vila idag, det fanns ingen tid.
Hämtade även hem Gaz mannen, söt hääääst.

Får hoppas att Linnea orkar slänga upp något inlägg också?
Wake up Linnea!

Dagen då vi bes. Gazpacho & han blev min. <3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att din mamma kommmit hem. Stackarn, måste var urjobbigt för henne... Hoppas hon läker ihop sanbbt!

2011-03-30 @ 22:58:19
Postat av: Malin

Vad skönt att din mamma e hemma igen. Måste ha varit en rejäl smäll hon åkte på :( Hoppas att hon snart är bra igen.

Mvh Malin

2011-04-01 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0