Nu kör vi!

Sådär nu börjar vi komma igång lite, upplägget är färdigt, behöver dock utarbetas lite till, header kommer om några dagar då den bearberteas. Första inlägget kommer ikväll.
Ja det är då jag som är Linnea Ohm (16 år), en av två som driver denna bloggen. Jag är helt ny i blogindustrin då jag fortfarande lär mig. Ni som tävlar hoppning i Skåne och en liten bit upp i landet falukorv (min favorit benämning på Sverige då det ser ut som en långsmal korv). Var 2009 och 2010 ute på nationella tävlingar på ponny där jag nådde en del framgångar. Dock är jag inte ute på så mycket ponnytävlingar längre då jag har gått över till storhäst. 2010 och 2011 är jag ute och tävlar en del på mitt femåriga sto, Bejona A. En mycket lovande unghäst som vissar en enorm kapacitet.  Jag kommer berätta mer om mig någon annan dag, detta mer för att ni ska haen uppfattning om vem jag är.
Lizzy, ponnyn i Trelleborg då vi fick ett globenghäng som kvalade oss till semifialen i Prins Carl Pilp Cup i Globen
Bejona A, femåringen i Syds 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0