regn regn & åter regn.

Skojar inte när jag försöker förklara hur plaskvått jag har varit idag...
Regnet vill inte sluta verkar det som!
Fast okej, nu har regnet pausat lite...

Var på Böke till 2 & tog sen bussen till Svedala, gick en runda (hahaha)
& åkte sen hem till pållarna.
Fixade lite & gick en runda med Girlie.
Sen cyklade jag vidare till nästa stall
& red 2 st mycket fina hästar, mums!

Gaz fick vila idag som jag nämnde innan.
Jag följer FAKTISKT veckoplaneringen, CRED!
OM ni klickar här så ser ni min fina veckoplanering.

Imorgon OM vädret tillåter så tänkte jag galoppjobba Gaz på ängen.
Tänkte rida honom på morgonen redan,
sen ska jag ta bussen till Böke 09.20!
Om vädret inte tilllåter så får det bli en mysig uteritt på grusvägarna,
men nu håller vi tummar & tår för att vädret ska hålla sig i schak.

Tar ett bussen hem imorgon & ska sen vidare.
Rida de 2 mycket fina hästarna imorgon också, spännande..!
Om jag hinner & även här vädret tillåter så tar jag en tur på Girlie också.
Kvällen kommer bjuda på städning & massa fix.


Gaz när jag haft honom EN vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0