rorövovarorsospoproråkoketot !

(Detta inlägget skulle upp igår!)

Precis som rubriken lyder - Rövarspråket.
Haha, guess vem som har blivit "grym" på att snacka de.
Kommer en video senare, om ni vill se?
Fast Lovisa (www.josefinolovisa.blogg.se) är ändå bäst.
Hon kan ju snacka flytande!

Vad händer nu?
Jo, jag har huvudvärk idag igen...
Måste verkligen gå & lägga mig tidigare idag.
Imorgon blir det hoppträning för Fredrik Jönsson på Bökis med Gaz.
Jag & Gaz (hoppas jag) är taggade till max.
Sist jag tränade honom för Fredde så var han riktigt fin.
3 veckor sen, han var på tårna & riktigt duktig!

Funderar på att ta med kameran & be någon filma...
Idag longerade jag honom ca: 20 min!
Han var mycket fin, lydig & jobbade på bra.
Växlade tempot lite, mycket avsakningar & några fattningar.
Använde mig av pessoa selen & som vanligt gick han klockrent med den.
Har testat gummiband, inspänningar & en hel del annat,
men pessoa lounge fungerar bäst på honom!

Vad longerar ni med?


Kommentarer
Postat av: Emmah

JW pessoa sele eller tömkör!

2011-03-31 @ 14:50:07
URL: http://emmahhfalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0