Skabersjö tävlingar.

På lördag & söndag (2-3/4) ska vår hemmaklubb ha ponnytävlingar!
Regional på lördag & Lokal på söndag.
Någon av er som ska dit?

Banbyggnad imorgon 18.00 för de skabersjöare som kan, själv hinner jag inte.
Om bara min moppe kan börja fungera så kan jag börja hjälpa till lika mycket som jag gjorde förr igen... Var på nästintill varje tävling, varje fixardag & varje banbyggning!

Jag (Jessica) ska dit på lördag & vara funktionär.
Linnea vet jag inte om hon ska dit, får väl kolla!

Stort HEJA HEJA till alla er som ska tävla!
Speciellt Lovisa Hansson på söndagen
& Amanda Nummelin på lördagen.

Därför kommer det varsin bild på dem
& sina super ponnys!

Amanda & Jacky (kaxigt ekipage, be aware!)


Lovisa & Drumlin Lad (Schteeeekande ekipage, kick it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0