solskens ridturer!

Idag skinner solen & det känns riktigt skönt!
Hästarna fick frukost kvart över 8 & blev mycket glada.
Nu tänkte jag byta om & gå ut & mocka.

Tänkte sen börja med att rida ut på Gaz, rider längs ån & galoppjobbar lite. Ska även idag fokusera mycket på min sits & hjälper. Efter jag ridit klart Gaz så slänger jag ut honom & Blacky i hagen för att sedan rida Girlie! Tänkte galoppera av även henne på ängen, BUS PONNY!

Nåt speciellt ni vill läsa om ikväll?
Glöm inte att bomba på med frågor till frågestunden!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Linnea: Är lizzy såld?

2011-03-26 @ 09:28:18
URL: http://cajsamanda.blogg.se/
Postat av: Annilli

Kan ni inte skriva några bra träningstips inför tävlingar ? :)

2011-03-26 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0