svar.

Förstod på Jessica at hon tyckte jag skulle svara på vilka benskydd i använde.

Jag är inte allt lika nogran med vilka benskydd jag använder. Använder alltid vanliga om man säger så sedan lägger jag till bots när det är blött ute, ex på tävling och när jag rider ut. Har aldrig några i hagen.


Självklart har jag ett par Verdus skydd. Använder dock inte bakskydden, eftersom de inte är tillåtet på 5 åringar, har ett par young jump. De använder jag på träning/tävling.


Dessa använder jag hemma eller vid mindre "fina" tillfällen. Köpta på Hööks.'



Kommentarer
Postat av: Lotta

ja man behöver inga dyra skydd när man ska ha dom som hemma skydd =)

2011-03-23 @ 17:23:43
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0