Tävlingstermin Bejona A våren 11. by Linnea Ohm

Nu har jag anmält Bejona A till några tävlingar i vår med målet att få tre felfria 120 cm och på så sätt kvala till Falsterbo Scandinavien Open för 5 åringar. Vi har ickså gjort beslutet att åka lite längre i Skåne för att få känna på de större banorna, bland annat Henriksdals Spring Tour och Ballingslöv (Skyrup). Sean finna det väldigt finna banor lite nämare oss också.

Några ställen som jag starkt rekomenderar:

Vellinge Hästsportsförening, Vellinge

Inomhus: Har tre mycket fina ridhus, dock är inte de tredje alltid ledigt då det finns ridskolevärksamhet.
Utomhus: Har enligt mig och många andra sveriges fnnaste utomhus bana förutom Falsterbo. Utomhus SM 2008 i Vellinge satte en ny ribba på SM i Sverige.


Malmö City Horse Show, Malmö
Endast utomhus: Hör bara på namnet.

Skabersjö Ryttarförening, Skabersjö
Utomhus: Håller dock inte samma klass som de andra men har en trevlig utomhus bana.

Ljungby Ridklubb, Småland
Utomhus: Anordna väldigt finna ponnymeeting.

Vet ni några fina tävlingsplatser?



Kommentarer
Postat av: Hanna - TÄVLING Vinn Ridstövlar :D

Vellinge tycker vi om :)

2011-03-20 @ 16:05:36
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Julia Tenland

Jag ska tävla i Vellinge om ett par veckor. Dock var det ett tag sen jag var där. Hur är underlaget i ridhusen? :)

2011-03-20 @ 16:48:50
URL: http://ridestyle.blogg.se/
Postat av: linn

GURS!

2011-03-22 @ 08:37:39
URL: http://linnelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0