tomorrow.

Vad händer imorgon då ?

Tänkte gå upp vid 8 tiden & fodra, sen ut med hästarna.
Mocka & allt det dära.
Ska även plugga & städa här hemma, inget vidare kul.

Vid lunch ska jag iväg & klappa om Girlie.
Hon står på bökeberg nu förtillfället.
Fixa hennes lunch & se så att hon lever, fina ponny!

När jag kommer hem igen ska vi lastträna & sedan rida iväg.
Jag ska bara jogga Fabiola, ett lite lättare pass tänkte jag.
Imed styrketräningen idag så är det bara bra om hon rör på sig lagom imorgon.
Gazpacho ska mamma rida & dressyrjobba.
Jag ska "träna" mamma & få henne att göra lite övningar.
Eftersom vår tränare är bortrest nu så får jag hoppa in.
Fast jag brukar ibland kolla av & hjälpa mamma lite.

Girlie & Blacky för vila imorgon.


Kommentarer
Postat av: Louisoda

good job please keep on the good work

2011-06-09 @ 13:43:59
URL: http://louisoda.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0