Tretorn.

Fick igår mina andra par Tretorn. Denna gång Tretorn Falsterbo GTX, och jag har bara en kommentar, oj. De är de absolut bekvämaste stövlar jag någonsin dragit över foten. De är perfekta om jag säger så. Lagom sportiga, lagom stabila, lagom mjuka, lagom traditionela. De är underbara!

Bortskämd?
Jag vet exakt vad ni tänker, "bortskämda unge som får allt hon vill". Jag får en del men de mesta köper jag sälv, min mamma köper mina hästar, betalar tävlingar och mat, resten, betalar jag. Dessutom får jag inga pegar av mamma, ingen månadspeng eller liknande, här sommarjobbar mig!
Såå nu har jag tre par stövlar, två par tretorn och ett par italienska läder, märke okänt, och jag har betalat alla tre själv.


Tretorn Falsterbo GTX


Kommentarer
Postat av: Lotta

dom där stövlarna e underbara =) har också såna dom och veredus guarnieri stövlarna e dom bästa stövlar jag ägt =)

2011-03-23 @ 17:21:44
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0