vad ska man göra.

Blev ingen ridning alls idag.
Jo, red Girlie på skolan, galen ponny.

Men när jag kom hem blev det in med hästarna & massa fix.
Sen iväg till sjukhuset, mamma lär bli kvar där flera dagar...
Stackars mamma, sjukhus är hemskt.

Sitter här helt knäckt & vet inte ut eller in.
Allt har blivit så fel, allt har rasat.
Så känns det iallafall.

Imorgon blir det istället att hoppa hästarna.
Josefin följer med mig hem & hjäpler till att rida upp hästarna.

Blir inte mer uppdatering ikväll, jag är för nere för det.
Allt har blivit kaos.



Kommentarer
Postat av: jenny

stackare :( förstår att det måste kännas jobbigt!! <3

2011-03-22 @ 07:01:15
Postat av: lina

usch vad tråkigt.. hoppas allt snart blir bra!

2011-03-22 @ 19:48:42
Postat av: Anonym

Hej Jessica! Har hört om din mamma, så himla tråkigt. Hoppas hon kryar på sig fort och kommer hem från sjukhuset. Tänker på er, kram från Helena(Lovisas mamma) Krya på dig hälsningar till din mamma från mig

2011-03-22 @ 20:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0