wake up linnea

Halv 12  & jag sover inte.
Jomen nu ska jag faktiskt ta & göra det.

Linnea, om du ser detta...
Var inte rädd för att uppdatera!

Imorgon är det skola mellan 10-12.30.
Innan dess så tänkte jag sova 30 min extra, ta upp hästarna här hemma & även mocka & fixa. Slänger ut "lunchhö" innan jag åker till skolan & när jag kommer hem blir det att fixa iordning hästarna för att sedan rida upp till ridhuset vid 4 tiden. Tänkte rida Girlie på utebanan på Böke på morgonen om jag hinner! Det blir lite stressigt, men jag ska hinna.

Om vädret tilllåter ska jag även iväg på en annan sak,
men det kan jag tyvärr inte nämna här i bloggen... ÄN!

Gazze ska iallafall få gå dressyr med mamma & sen tar jag över & hoppar några språng med honom. Fabiola ska jag trimma i ridhuset tänkte jag, lägger även upp lite bom & mindre hoppövningar som jag gör med henne! Spännande.

Lite studs är alltid kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0