dagens?

Dagens önskedröm: Att hovslagaren kommer i tid.. haha..
Dagens frisyr: Knorr!
Dagens känsla: TAGGAD, samt lite trött.
Dagens saknad: Ett nytt ridtäcke i bävernylon, haha!
Dagens dummaste: Artemis PILAAAAR.
Dagens frukost: Fruktsoppa med flingor & té med menthol-honung.
Dagens puss: På Dutchen!
Dagens favorit: Min snygga nyklippta hest.
Dagens inköp: Den som lever får se?
Dagens humör: Underbart.
Dagens skada: Min nacke är stel som en kalkon.
Dagens väder: KALLT, men klart.
Dagens låt: LMFAO - Sexy and I know it

Fick önskemål att göra såna hära, så sure är ni nöjda nu?

_______________________________

Annars pluggar jag nu, tråkigt värre.
Hästarna vilar idag, hovslagaren ska komma i eftermiddag!
Igår gick Gaz en LB:1 med min mamma i Skabersjö, de fick 61,379 %.
En hel del 7:or & de ska vara nöjda.
Han gjorde en mycket bra mellantrav & bra uppridningar.
I första galoppen tog han först inte skänkeln & sen gick han med huvudet upp i vädret under nästan hela det galopparbetet + att hon inte fick stopp på honom efter mellangaloppen. Så där blev de 7:a på mellangalopp men 5:or för att hon inte fick stopp på galningen. Haha!



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0