dyon täcke, bonde söker fru & andra lustiga bravader.

Onsdagar är världens bästa dag.

Jag är så galet glad idag, nice.
Mitt nya dyon vintertäcke kom fram idag.
Det är bonde söker fru kl 8 ikväll..!
Jag har rediga & grymma vänner.
Min häst är världens bästa.

Men nu till lite i-landsproblem såhär en onsdags kväll.
Jag hade typ dödat för ett par parlanti chaps just nu...
De kostar 4100 kr här i sverige men har hittat en sida där man kan beställa hem dem för 308 euro MED frak.. så är fett pepp. Men ska bara tjäna ihopa lite pengar först, höhö.
Annars är jag i stort behov av en ny vinterjacka, en ny skinnjacka, ett par snygga jeans & ett par nya vita ridbyxor. Hade inte heller suttit fel med ett par beiga marta ridewear ridbyxor heller, chinos modellen då såklart.

Äsch, när ska man ha råd?

Nä, nu insåg jag att jag måste verkligen städa rummet..
+ att det snart är dax för spa-dag.
Min kropp skriker typ, AJ & FYFAN.

Om ni även vill veta hur patetisk jag är just nu, ATM.
(at the moment)
Så kan jag dela med mig att jag slutar skriva efter varenda rad, läser raden en gång högt & skrattar sådär lite fånigt för mig själv.

HAHAHA.

Okej, för att avrunda måste jag berätta att hästen var fantastik idag.
Hoppade för jävla bra & försiktigt.
Kan inte minnas att vi var i en enda bom?
Gymnastikhoppning för hela slanten. Lite linjer med olika avstånd, studs & allt sånt dära. Hoppade några språng på 130 & hästen studsade över lekande lätt. Mums känsla på hög nivå alltså..!

Nä, nu fryser jag. HAAAIJ.



/Jessie


Kommentarer
Postat av: Sofie Johannesson

Hej!



Har två par beiga Marta chinos som bara ligger här hemma. Oanvända med lapparna kvar! Storlek 27. Nypris 1800:- inköpta på hubertus i Malmö.



Kan skicka bilder om du är intresserad?



Mvh

Sofie

2011-11-23 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0