herregud vilket schema

När ska man få tid att andas, never!!!

Mitt schema de kommande dagarna är FULLT, rätt sjukt.

Onsdag - Skritta ut på båda hästarna på morgonen, sen iväg till Marietorp för att köpa spooks kavajen, dock hade de bara strl L hemma, men man skulle ta en storlek större, tror den är för stor, men vi får se! Därefter vidare till ett stall, ska hoppa en häst där & sen ta tåget hem för att fixa hästarna där hemma.

Torsdag - Hoppa Dutchen på morgonen & fixa resten av stallet, kl 15.00 ska jag vara på Malmö Arena & jobba. (Juste, glömde nämna att jag fått jobb som servetris på Malmö Arena). Ingen som helst anning när jag kommer hem, då blir det iallafall stallet för att trimma/klippa Dutchen lite.

Fredag - Trimma Dutchen på morgonen i ridhuset, hitta gas/broms mm. Fixa stallet, 15.00 jobb på Malmö Arena. Kvällen fixa inför morgondagens tävling.

Lördag - Tävling med Dutchen, på kvällen iväg på restaurang med bökis tjajorna.

Söndag - Fixa en hel del som jag inte hunnit i veckan + plugga.

Annat som jag måste försöka klämma in så fort som möjligt är;
*Fota i princip alla sidor i Dutchens pass, för att skicka in till ridsportsförbundet.
*Ändra tid till tandläkaren.. IGEN.
*Lämna in täcken på lagning.
*Hämta chaps som varit på lagning.
*Ringa böckmanns, om en sadel.
& massa annat fix.

Herregud, hur ska detta gå?



/Jessie

Kommentarer
Postat av: hanna

du har väl sätt att trelleborgs tävling är inställd! :(

2011-11-02 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0