jag kämpar, sliter, svettas...



Förutom denna grymma låten så ska jag hoppa in i duschen strax.

Trimmat Dutchen imorse, blev lite basic i ridhuset, gas/broms & styrkeövningar i galopp. Har inte haft på grammanen nu på typ 2 veckor så det är dags att ta fram den lite igen. Men hon skötte sig bra, det gick bättre & bättre.

Kl 3 börjar jag min andra arbetsdag på Malmö Arena, jobbade där igår när Bob Dylan spelade, inte varje dag man tar undan tallrikar & sånt till hans musik live.. haha! Ikväll spelar Roxette, är fortfarande lite smått kär i Per Gessle så hade ju gärna suttit i publiken, haha. Men det ska nog bli kul ikväll också, det är hög fart som gäller, men väldigt trevligt folk som jobbar där! & jag gillar när det går undan, haha.

Nä, nu måste jag dra, hinna äta någon lunch också...

Vi taggar tävling imorgon på Torns, 105 & 110 cm.



/Jessie

Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Hej! Var med och tävla om en länk till din blogg, det enda du behöver göra är att svara på en simpel fråga i mitt senaste inlägg :) Du får då din blogg synlig för flera hundra läsare!

2011-11-04 @ 13:48:18
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0