KBK - kör bara kör

Huvudvärk = illa.

Efter besök hos sjukgymnasten dunkar mitt huvud snabbare än LMFAO.
Ny tid nästa vecka, hoppas vi kan få rätt på min j*vla rygg.

Nu, vill jag bara köra på. KBK big time.
Har alldeles för många tankar i mitt tjocka huvudet just nu,
kanske därav min hemska huvudvärk som jag snart ska sova bort.

Jag vill göra klart alla skolarbeten för denna termin. Ska bli sååå skönt när det är över så man kan känna av "julen". Slutar redan 16 december så det är riktigt härligt faktiskt, nästan en månads lov!

Men nu längtar jag mest av allt till på lördag, hopptävling i sydslätten.
Känner mig lite (mycket) irriterad sen i lördags, alla tabbar jag gjorde.
Jag slutade tydligen tänka när jag kom in på banan...

Nä, nu drar jag mig i kragen & sätter på smile banden igen.
*Jag ska INTE lägga min kära häst på hinder i korsgalopp.
Hellre göra helstopp & fatta ny galopp, träna kan vi göra hemma.
*Jag ska sträva efter att hitta en rytm som passar både mig & hästen.
Avväga när jag ska bromsa & när jag bara måste vara avvaktande.

Fortfarande för många tankar som yrar runt, what to do what to do.
Jag känner mig som en jäkla förvirrad räkmacka.

Men nu ska jag sluta tynga denna söta bloggen på detta.
Kan dock slutligen tilllägga att jag ska gå ner 6 kg, nytt gymkort är köpt & onyttig mat skall undvikas i möjligaste mån.


Världens underbaraste häst.

/Jessie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Var inte så hård mot dig själv! =/ Försök att slappna av i din ridning o rid på känslan, det brukar du vara så duktig på! Don´t overdo it! Det är bra att analysera, men glöm inte känslan Jessie, känslan! =) Gå in o rid för att det är skoj o inte bara för att prestera så ska du se att det släpper! =) Keep up the good work!

Kram!

2011-11-21 @ 22:02:16
Postat av: Eleonor - VINN KINGSLANDMÖSSA

Hej!

Nu är det snart bara en vecka kvar på Novembertävlingen där vinsten är en KINGSLANDMÖSSA I VALFRI FÄRG från deras VINTERKOLLEKTION.

Du får inte missa tävlingen: http://hastoridverksamhet.blogg.se/2011/november/novembertavling.html#comment



Kramar

/ Eleonor

2011-11-22 @ 21:26:01
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Anna S

Härlig färg på täcket!

2011-11-27 @ 23:00:23
URL: http://missbelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0