när jag går ner, krossar alla fönster?

Apelsiner & stekta morötter, min kväll slutade bra kan jag säga.

Hästarna här hemma skrittades 30 min på asfalt imorse, inte mycket mer att säga om det känner jag faktiskt. Okej, jag kan tillllägga att de skötte sig & vi jobbade lite med sidvärtesrörelser.

Vid lunch åkte vi till marietorp, köpte en spooks tävlingskavaj & en kl keps.

Sedan vidare & trimmade en hest, mycket fin pålle!

Guess what I did next..
Jag skulle ta tåg hem, MED min kära sadel.

Bilden talar för allt, mer behövs icke tillläggas.


Nä, nu kallar sängen.
Med Brolle i lurarna så löser sig ALLT.
Imorgon ska jag upp tidigt & hoppa Dutchen, några språng bara, känna av lite inför lördagens tävling i torns. Sen hem massa fix, på eftermiddagen jobba på Malmö arena, Bob Dylan spelar tydligen, nice or something?



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0