när jag går ner

Tänkte skriva något helt olämpligt precis, tur att jag INTE gjorde det.

Ligger här in my lovely bed med hästlakan, äkta horsegirl.
Har egentligen inget vettigt alls att säga er.
Men okej där ljög jag!
Idag hittade jag min kära älskade gröna & saknade kamera!!!
Har varit av med denna ändå sen jag kom hem från satu & sebbe i sommras.
Räknade ut att jag inte sett den på 3 månader & som jag svurit över den.
Verkligen varit hemskt utan den ska jag lova er.
Men nu är den uppfunnen & jag hittade den EN METER ifrån min kära säng.
& så har jag sprungit land & rike efter den här jäkla kameran.
Äsch, den är återfunnen & jag kan pusta ut.

Sen borde jag få lite pisk, jag har ätit en lussebulle, en choklad bit, lite nachos & en negerbulle... Riktigt illa!

Fast okej, någon som HELT ÄRLIGT borde få rejällt med pisk (eller smisk) är *****. Nä, fyfan sådär behandlar man inte hästar din inkompentena aggresiva barnrumpa. Mer kan jag inte säga, men personen borde stängas av och aldrig mer få röra en häst.

Okej, nu borde jag städa klart mitt rum.
Kan tilllägga att Dutchen var en glad häst som fick leka runt i skogen idag, mycket tacksam var hon ska ni veta! Så imorgon blir det trim inför lördagens tävling.


/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0