Plan of the week

Ännu en vecka FULL av planer.
Allt kan jag tyvärr inte avslöja, iallafall inte nu.
& jag vet att mer kommer tillkomma, spännande.

Tisdag - Prov i Naturkunskap B. Trimma V i paddocken på 2-delat pessoa magic pelham. Om hon fungerar bra & trivs med bettet så testar jag det även på hoppningen dagen efter.
Onsdag - Hoppträning för Fredrik med V.
Torsdag - Trim i paddocken med V, graman & bommar. Prov i hältor/frakturer & prov i hästkunskap enligt ridhandboken. Utvecklingssamtal efter skolan, hoppas att jag har sköt mig?
Fredag - Dressyrträning för Karin med V.
Lördag - Lugn uteritt i skogen med V.  Tjejmiddag hos Josefin.
Söndag - Galoppjobb längs ån/kondisträning med V. Dressyrtävling för Gazpacho & Mamma, LB:1. Helklippa Voltani på kvällen.
Måndag - Hovslagaren kommer, Voltani får vilodag.

+ att jag ska hinna övningsköra...



/Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0