to love life is not a crime in my world.

Nu är jag glad, så satans förhoppningsfull & peppad!

+ att jag hostar hästhår ifall någon ville veta.

Kom nyss hem från bökeberg, helklippt Voltani & fixat där en massa.
Sen blev det ett trim-pass i ridhuset, lite bommar & en vattenmatta.

Hon var AMAZING idag, ville aldrig hoppa av, underbar känsla.
Det var en dröm att sitta där uppe & bara njuta (haha, nästan).
Kunde använda minimala hjälper & hon trampade på som aldrig förr.
Hon var RIKTIGT pigg idag, precis som jag vill ha henne, alert & vaken.

Nog om det, fast hade lätt kunnat skriva en roman om dagens ridpass.
Mums känsla, of course!

Annars insåg jag precis att jag har en del plugg till imorgon, ops.
Time to study, fuck.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0