chai latte & blåa fingrar.

Så ser min morgon ut för alla er som undrar.
Hade ett par skinnhandskar på mig igår som de gick hål i... Sen bärde vi hösilage (mini) balar hela kvällen & när jag tog av mig handskarna så var mina fingrar knallblåa. Jag skojar icke. Har testat allt, först vanligt tvål, därefter starkt tvål & därefter en mängd olika tvättmedel, vitmedel och andra målarfärgsbortagningar. DET GÅR INTE BORT. (DET ÄR INTE RIMLIGT!) Så ja, jag kommer gå till skolan idag med blåa fingrar. Kan iallafall pusta ut eftersom jag går naturbruk på böke.. haha. Hade ALDRIG gått till skolan om jag gått på en NORMAL skola. Så illa är de.

Men för att göra en liten quick update.
Ska gå till bussen om 30 min, gick upp halv 6 för att chilla, mums.
Haft stalltjänst hela helgen, slit.se.

Men även ridit min fina prinsessa!
Hårdtrim i lördags med bommar & gramman, me likey.
Hon gick som en dröm & jag ville aldrig hoppa av.
Igår red vi ut till sommarängarna & klättrade, i skritt ofc.
Hon har nog inte klättrat mycket eller kanske inte alls förr.
Men hon skötte sig bra, de tog ett tag för henne att fatta tekniken...
Att hoppa ner i nerförbacke som nerhopp som man ser på derbys & så...
njaa helst inte tjajen!

Idag blir det iallafall longering för snyggingen
+ ikväll kommer MASSA bilder, happy face.

Nä, nu måste jag ut till de andra hestar i stallet.
Pojkarna bus - Gazpacho & Blacky.



/Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0